Wat gaat de tijd toch weer snel! Ik sta er gewoon van te kijken...
Vanaf deze week richt ik mij meer op de try out periode van de service monitor, omdat deze ook steeds dichterbij komt.
Ook kreeg ik eindelijk ook wat kleinere opdrachten, waardoor de afwisseling iets groter wordt. Ik heb een briefing gemaakt voor het werven van nieuwe leden voor Aquavaria (speciaal programma in het ir. Ottenbad). Verder heb ik ook een begeleidende brief geschreven voor de huidige klanten van Aquavaria (i.v.m. een leuke actie). Best leuk om te doen!
Ik ben nu ook begonnen met het digitaliseren van de enquête. In de tussentijd is er zo veel veranderd aan de vraagstelling en de vragen van de enquête zelf, dat ik verwacht dat dit tot op de dag van de try out nog aangepast kan worden!
Ik merk dat de simpele dingen die ik doe, achteraf meestal blijkt dat er meer bij komt kijken dan ik dacht. Ik leer van mijn feedback en verwerk dit in mijn bezigheden. Zo leer ik ook steeds beter nadenken over bepaalde zaken die ik wil realiseren.
Na al deze "wijze" woorden, heb ik ook nog positieve feedback gekregen die ik graag wil delen! Hubert-Jan, mijn docentbegeleider, stuurde mij de volgende feedback over mijn tussenrapportage en stage opdracht:
Beste Michelle,
Dank voor je tussenrapportage, complimenten daarvoor, je bent goed bezig.. Ik vertrouw erop dat je die lijn de hele stageperiode zult doortrekken.
Enkele opmerkingen over je rapportage:
- in je centrale probleemstelling praat je over dienstverlening. Het begrip dienstverlening wordt als ik het goed heb nergens gedefinieerd en dat is wel belangrijk. Tevens vraag ik me af of het woord dienstverlening niet te 'eng' is, zeker gezien de uitgebreidheid aan onderwerpen in je enquête;
- je steekproef komt uit op 384 enquêtes, besef dat je er netto 384 dient te hebben, d.w.z. enquêtes die volledig en goed zijn ingevuld. Vaak vallen er van de totale hoeveelheid bruto enquêtes nog een aantal af die niet goed zijn ingevuld en ligt het aantal netto enquêtes dus lager;
- je algemene vragen in je enquête zijn belangrijke statistische gegevens op basis waarvan je kruisverbanden kunt leggen, bv. of er verhoudingsgewijs meer mannen dan vrouwen gebruik maken van het zwembad. Belangrijke vragen betreffen inderdaad leeftijd, geslacht, maar ook herkomstgegevens, bijvoorbeeld postcode. Deze laatste mis ik;
- rondom de vragen over de website: ik mis een beginvraag over of men überhaupt bekend is met de website, want als dat niet het geval is dan kunnen de vervolgvragen niet ingevuld worden;
- je gebruikt in je enquête de persoonsvorm je en u door elkaar, ben daarin consistent en kies voor één van de twee.
Succes.
Vriendelijke groet,
Hubert-Jan Janssen
Terug naar hoofdpagina